הנך נמצא כאן:
»

מרכז התמיכה של העתיד: פתרון בעיות באמצעות שליטה מרחוק

המאמר הבא נכתב על-ידי אופיר מנור, מנהל תחום ההדרכה בחברת Support.Online

תקלת מחשב פשוטה וטיפשית תוכל להשבית את עבודת המשרד כולו למשך שעות ארוכות, התמודדות עם תקלות מחשב מעמידה קשיים רבים בעבור משתמשים ללא ידע טכני וכישורי מחשב מתקדמים. במשרדים גדולים אפשר יהיה למצוא מחלקה מיוחדת של תמיכה טכנית שמספקת מענה מיידי לכל תקלה, משרדים קטנים יותר שלא זקוקים לאיש מחשבים במשרה מלאה יוכלו להיעזר בשירותי תיקון תקלות ותמיכה בטכניקת שליטה מרחוק.

חיבור האינטרנט מאפשר השתלטות מרחוק על כל מחשב, כמובן שההשתלטות דורשת שיתוף פעולה והסכמה מלאה של בעל המחשב. שליטה מרחוק מאפשרת לטכנאי לראות על צג המחשב שלו את צג המחשב הבעייתי ולהבין טוב יותר את התקלה. הטכנאי נוטל לידיו את השליטה על המחשב ומטפל בתקלה ללא צורך בהפעלת בעל המחשב.

משתמשים ללא ידע טכני נרתעים משיחות עם אנשי תמיכה טכנית, הם חוששים מהרגע בו הטכנאי יבקש מהם לקרוא מילים באנגלית ולתאר את התקלה. ברוב המקרים מדובר הרי בתקלה פשוטה ומביכה של חיבור רופף, כפתור שנלחץ בטעות או קובץ שנשמר תחת שם לא נכון. תמיכה טכנית מרחוק פוטרת את המשתמשים מהסברים ארוכים, כל שיש לעשות הוא לאשר לטכנאי את פעולת ההשתלטות ולהניח לו לבצע את עבודתו.

Support.Online » שירותי תמיכה טכנית בשליטה מרחוק » טיפול מקצועי בבעיות מחשב

אלו בעיות אפשר לפתור בעזרת שליטה מרחוק?

שליטה מרחוק מאפשרת טיפול בתקלות מחשב בדומה לתמיכה טכנית טלפונית, במקרים בהם יש צורך בהחלפת חלקים לא ניתן יהיה לפתור את הבעיה בצורה זו. ברשימת התקלות איתן ניתן יהיה להתמודד אפשר למצוא: וירוסים, תקלות בדואר האלקטרוני, בעיות חיבור לרשת האינטרנט, התקנת תוכנות חדשות, תקלות במעבדי התמלילים ובעיות רישום משתמשים חדשים במערכת.

את עבודות התמיכה מבצעים טכנאים מיומנים ומנוסים, השיחות מתבצעות בהתאם לסטנדרטים גבוהים של שירות וסבלנות. במידת הצורך יוכל הטכנאי להסביר לפונה את המקור לבעיה ולהנחות אותו כיצד למנוע את חזרתה. לצד התקלות אפשר לבצע פעולות תחזוקה להגנה על המחשב מפני וירוסים, שדרוג תוכנות והכנסת שינויים במערכות הפעלה ומאגרי מידע פנימיים של בית העסק.

מתי כדאי להשתמש בשירות תמיכה מרחוק?

השימוש בשירות מתבצע לרוב במתכונת של מנוי חודשי, השירות אידיאלי בעבור משרדים ובעלי עסקים שזקוקים מעת לעת לתמיכה טכנית. סיוע בעזרת שליטה מרחוק יספק לעובדים תמיכה מקיפה ללא צורך בהקמת מחלקה לתמיכה טכנית והעסקה ישירה של עובדים נוספים. האפשרות לקבל שירות אישי ברמה גבוהה מספק חיצוני מאפשרת חיסכון משמעותי בעלויות ובזמן המתנה להגעת הטכנאי הפרטי למקום.

אבטחת מידע וסודיות

חשוב לציין כי כל עבודה של שליטה מרחוק מתבצעת תוך שמירה מלאה על סודיות, הטכנאי אינו רשאי לגשת אל הקבצים, לאסוף או להשתמש במידע שנחשף אליו במהלך העבודה. בכל שלב בעבודה יוכל הפונה להתבונן בצעדים שמבצע הטכנאי. כל תנאי ההתחייבות לסודיות מגובים בהסכמים חתומים, עשרות לקוחות שכבר משתמשים בשירות יודעים כי הם נמצאים בידיים טובות.

זקוק לעזרה ועדיין לא השתכנעת? www.SupportOnline.co.il
שתף תוכן זה עם חבריך!
הנך נמצא כאן:
»